Polityka prywatności

Polityka prywatności

1.     OGÓLNE INFORMACJE 

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) chcielibyśmy poinformować Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych w Tyczka Trading Poland Sp. z o.o.

 

2.     KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH? 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Tyczka Trading Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu 47-225 przy ul. Szkolnej 15, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000102703, NIP: 526-10-57-065.

 

3.     JAKIE KATEGORIE DANYCH I W JAKI SPOSÓB SĄ ZBIERANE PRZEZ ADMINISTRATORA.    

Administrator jest odpowiedzialny za przetwarzanie następujących kategorii danych:

a)       Dane  kontaktowe, tj.:

  • imię i nazwisko,
  • numer telefonu,
  • adres e-mail.

 

4.    KIM SĄ ODBIORCY TWOICH DANYCH OSOBOWYCH – KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE.

W związku z prowadzeniem działalności, zebrane dane mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w przepisach prawa oraz podmiotom współpracującym z Tyczka Trading Poland Sp. z o.o. wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonania umowy bądź usługi .  Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi.

W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności podmiotom takim jak:

I.              Partnerzy handlowi Administratora danych osobowych – firmy współpracujące, zajmujące się dystrybucją produktów i usług Administratora.

II.             Spółki powiązane kapitałowo z Administratorem realizujące dla Administratora usługi:

  • wsparcia sprzedaży, 
  • biurowe, 
  • księgowe, 
  • w ramach procesów rekrutacyjnych.

III.            Podmioty realizujące dla Administratora usługi wspierające procesy biznesowe, a w szczególności firmy:

  • świadczące usługi teleinformatyczne,
  • notarialne,
  • świadczące usługi z zakresu ochrony osób i mienia,
  • świadczące usługi z zakresu ubezpieczeń,
  • świadczące usługi doradcze, w szczególności w zakresie obsługi prawnej, księgowej lub finansowej,
  • świadczące usługi wsparcia z zakresu rekrutacji,
  • organizujące spotkania, konferencje oraz szkolenia związane ze sprzedażą produktów i usług.

 

5.     JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?

Napisz wiadomość elektroniczną pod adres:

Adres e-mail:dane.osobowe@tyczka.pl    

Bądź korzystając z formy tradycyjnej listu napisz do:

Adres pocztowy: Tyczka Trading Poland Sp. z o.o. ul. Szkolna 15,  47-225  Kędzierzyn-Koźle.

 

6.     CELE PRZETWARZANIA DANYCH ORAZ OKRES ICH PRZETWARZANIA.

Realizacja usługi, zamówienia

Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w celu realizacji Państwa zamówienia – jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Państwem.

 

Kontakt telefoniczny

W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, możemy żądać podania danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegający na konieczności załatwienia zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą.

 

Dane wizytówkowe – zbieranie danych w celu utrzymania relacji biznesowych

Administrator zbiera dane osobowe w związku z prowadzoną działalnością, celem urzeczywistnienia kontaktu pomiędzy Państwem, a pracownikami Administratora. Dane osobowe zbierane są również podczas spotkań biznesowych, warsztatach branżowych np. poprzez wymianę wizytówek – w celach związanych z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji biznesowych. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

W związku ze współpracą Administratora z partnerami biznesowymi bądź spółkami powiązanymi kapitałowo, Administrator przetwarza dane kontaktowe osób wskazanych jako kontakty biznesowe w relacji z Administratorem, np. osób odpowiedzialnych po stronie partnera za wykonywanie umowy z Administratorem. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegający na komunikacji z partnerami biznesowymi.

Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu dla jakiego zostały zebrane, a Administrator zapewnia  adekwatną ochronę do ponoszonego ryzyka.

 

Systemy informatyczne

Dane osobowe są przetwarzane w środowisku informatycznym. Administrator zapewnia im odpowiednią ochronę.

 

Rekrutacje

W ramach procesów rekrutacyjnych, Administrator oczekuje przekazywania danych osobowych (np. w CV lub życiorysie) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. W przypadku gdy przekazane dane zawierać będą informacje przekraczające zakres określony w prawach pracy  Administrator uzna, że kandydat wyraża zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym.

Dane osobowe kandydatów są przetwarzane:

  • w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia(art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami Kodeksu pracy);
  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
  • w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

 

 

7.     PRAWO DO ZGŁOSZENIA SPRZECIWU, WOLI USUNIĘCIA DANYCH ORAZ INNYCH ICH MODYFIKACJI.

Mają Państwo prawo złożyć  do nas wniosek (dotyczący danych osobowych) o:

  • sprostowanie (poprawienie) danych,
  • usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie,
  • ograniczenie przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku),
  • dostęp do danych (o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych),
  • przeniesienie danych do innego administratora danych lub do Państwa (w zakresie określonym w art. 20 RODO).

Z tych praw mogą Państwo skorzystać, składając wniosek pisemny na adres wskazany w punkcie „JAK SIĘ Z NAMI KONTAKTOWAĆ”.

 

Niezależnie od praw powyżej mogą państwo wnieść sprzeciw dotyczący przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego.

Po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją: 

  • ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności,
  • lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

Usunięcie, ograniczenie, przeniesienie oraz zgłoszenie sprzeciwu względem przetwarzania danych będzie miało wpływ na świadczone usługi i skutkować będzie prawdopodobnie uniemożliwieniem wykonania tych usług w sposób prawidłowy.

 

Macie Państwo  prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

 

8.     JAK DŁUGO PRZECHOWYWUJEMY DANE ?

Okres przechowywania danych przez Administratora jest podyktowany rodzajem świadczonej usługi, może wynikać również z przepisów stanowiących podstawę przetwarzania jak również  celu przetwarzania.

W przypadku gdy podstawę przetwarzania stanowi umowa, dane przechowujemy przez czas obowiązywania umowy zawartej z Państwem ,a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • przechowujemy Państwa dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu odwołania tejże zgody.

Po upływie okresu przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane.

 

 

9.     ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA.

Tyczka Trading Poland Sp. z o.o.  podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby uchronić powierzone przez Państwa dane przed wszelkimi nadużyciami i dostępem osób nieupoważnionych.

Jednocześnie dbamy o to aby podwykonawcy oraz inne podmioty współpracujące, podmioty powiązane kapitałem  dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa.

Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji i zmian polityki prywatności poprzez publikację na stronie internetowej.

 

Maj 2018